vrijdag 5 februari 2016

Beoordeling 1e semester atelier videobewerking.





Mijn inleiding tijdes de presentatie:

Mijn werk,

Er is sprake van een continue aanwezig inspirerend element in een driehoeksverhouding.
De verhouding tussen werkvloer, eigen werk@home (www.hellenokx.nl ) en werk op AHK.

Op het Don Bosco college verzorg ik opdracht foto buitenlandse reis en hoofdstuk film.

Wat filmen en videobewerking betreft ben ik pas een half jaar werkzaam. mijn eigen opdracht is om de praktijkopdrachten atelier zoveel mogelijk bij mijn eigen werk te laten komen, qua stijl en hand.

Ik leg de lat erg hoog en vind dat ik op dit moment op een tussenstation ben beland, dat betekent dat ik niet geheel tevreden ben.
Kennis en vaardigheden beginnen te landen. Ik zou graag tijd hebben om het naar de zin uit te bouwen. Per dag wordt de ontwikkeling versneld in rap tempo.
Helaas liep het Adobe Premiere pro programma volledig vast waardoor ik niet de laatste handelingen heb kunnen verrichten. Het had mooi geweest , weekend en weekje er bij om het af te ronden.
Gelukkig kon ik donderdag, de dag voor het tentamen, bij Brain terecht om het programma te herstellen.

Ik ben heel trots, maar ik wil meer. Het werk staat in de kinderschoenen.Het is jammer om nu te stoppen, ik weet zeker dat het zo vervaagd.
Vandaar mij keuze om verder met foto/videobewerking te gaan in het tweede semester.
Hopelijk kan ik dan ook beter presenteren met de Rijksacademie als inspiratiebron!
Ik ben begonnen vanaf het nulpunt: geen ervaring met Apple en geen ervaring met videobewerking en premiere pro.

Mijn website www.hellenokx.nl bestaat uit meerdere delen qua werk:
1 Style,
2 abstract
3 animals in disstress.

Deze website is nieuw.
Ook hier is duidelijk dat ik zoekende ben.


Ik heb docenten opleiding tekenen/schilderen 2e graad
en drie jaar een opleiding handvaardigheid/beeldhouwen afgerond.
Ik heb meegedaan met wearable art wedstrijden en ik heb een musical stichting gehad.
Momenteel geef ik fulltime les in handvaardigheid en CKV aan het
Don Bosco College in Volendam.















Geen opmerkingen:

Een reactie posten