zondag 31 januari 2016

Youtube lijst.




Openbare lijst youtube video atelier.

https://youtu.be/2ljhvnqP0k0 laatste vernieuwingen.

ik kan volledig ' losgaan' , maar zoals eerder genoemd, maar qua technische vaardigheid ben ik nog niet ontwikkeld genoeg. De ontwikkeling gaat nu heel snel, dus ben ik positief over het verdere verloop.
In mijn enthousiasme was ik de opdrachten uit het oog verloren.Ik heb zowel theorie (begrippen) als opdrachten opnieuw onder de loep genomen. Mijn blog is een uitkomst, opdrachten gekopieerd en in het blog geplakt. Hierdoor kan ik met gemak terugkijken naar wat ik zou moeten doen.

Schetsen heb ik gedaan door heel veel filmpjes te maken en allerlei technieken toe te passen, bijvoorbeeld het maken van een tweebeeld en vervolgens met video effecten er overheen.
Tenslotte vind ik het lastig om conceptueel te werken, ik vind het prettig als het werk vanzelf ontstaat.

In de studio krijg ik meer grip op het aanbod van materiaal en mogelijkheden.
Mijn blog is vanaf dag 1 actief. Ik grijp terug op mijn blog om te kijken waar ik ben gebleven, maar ook omdat ik er nuttig informatie opsla bijvoorbeeld de opdrachten of aankondiging expositie in Eye.

https://youtu.be/z5w9meqcyY0?list=PLBeGD-XUKdkbmy05ncQBdAyq-Dr7e3v3A

Er staan nu 6 filmpjes en 1 filmpje gemaakt op de Rijksacademie in.
Ik was  van plan om dit weekend en komende week het ritmisch tweeluik af te maken, helaas zijn er ongemakken met Premiere pro.
Inmiddels heb ik ik kunnen werken omdat ik het programma opnieuw heb gedownload, maar ik werk met half scherm.
Ik krijg naast het beeld ook de audio steeds meer onder controle.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten