vrijdag 4 december 2015

04-12-2015

4-12-2015

Atelier:

We hebben elkaars werk bekeken en besproken.
Zelfreflectie op werk Artis:
De filmpjes zijn gemaakt uit het perspectief van een toeschouwer.
Er mag een uitdagender perspectief en uitgangspunt/aanknopingspunten gezocht worden.
Het kan zijn vanuit het standpunt dier:
*Roof- en prooidier
*Waar vind ik mijn voedsel?
*Hoe houdt ik mijn grootste vijand voor de gek, schutkleuren, giftige kleuren.
Onderdeel dier:
* Poot, vleugel,oog, noem maar op.
*Gedrag en gewoonte.

Leefomgeving/ emotie.
* Dierentuin en gevangenschap.
* Weide, vrije natuur, vrijheid.



Aan de volgende punten wil ik werken:

* Audio kloppend onder tweeluik. Aanpak: Eerst ritme/geluid kiezen, beeld daar op aanpassen.
In mijn tweeluik staan de filmpjes naast elkaar.
* 3 filmpjes (proefmontages?) naar Adobe op YouTube exporteren zodat ze te zien zijn op mijn blog.
* Filmpjes uitwerken/afronden.
* Bedenken hoe de filmpjes gepresenteerd worden in de studio van het nieuwe gebouw met oog op de
    inspiratie van bezoek Rijksacademie.
* De foto's en filmpjes die ik in Artis ( www.hellenok.nl ) heb gemaakt bij mijn werk betrekken.
Als mij dat lukt door de juiste time managemant :P kan ik mijn tweeluik aanpassen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten